Saturday, August 20, 2011

KIDS YOU KILLING ME.. ;p

Saya tak ada anak lagi tapi rasanya anak buah memang beratur kalau mintak duit raya.. ramai betul anak buah saya yang comel2..huhu..bestnye kalau ada budak kecik comel berlari2 depan mata ni rase nak kejar die sambil tgk budak kecik tu terkekek gelak..ntah dia takut ke seronok hanya dia saje yang faham.. hehe..bahasa kanak2 pon comel..kan best kalau dapat belajar sama2 bahasa pelat mereka tu rase bahgia kalau faham semua kehendak dan bahasa diorg..
awww comel kan sikecik ni..kalau nak mengaku anak sendiri boleh tak ? hehe sorry yea mama diana...profile sicomel yang saya dukung tu namanye dayana danysha..sungguh menawan semua pengunjung yang melihat telatah sikecil ni..berlari2 nak main bola mase hujan2..kalau anak sendiri mesti saya kedekut nak bagi orang dukung..tapi yang saya ni ngade2 dukung kehulu kehilir anak dara orang..I LOVE YOU DANYSHA
best nye dapat anak comel macam dia.. hahaha berangan je la.. mama die memang cantik..so no wonder la anaknya secantik dan secomel ini..

No comments:

Post a Comment