Sunday, August 7, 2011

HOW ARE YOU ? welcome to fasting month..

helo bloggy. lama betul saya tak melakar ayat menyusun kata-kata kat muka awak.. hehe. hampir setahun malas nak update apa-apa kat sini. eh bukan malas tapi busy.. heeee..pejam celik pejam celik dah masuk bulan ramadhan pon.. masa berlalu cepat sampai tak sempat nak toleh kebelakang..err ayat apa ni.. by the way.. macam2 rasa nak kongsi dekat entry ni tapi better short kan story kalau nak citer semua skali cmfirm sampai esok pon x siap lagi.. hurmm entry2 last pasal konvokesyen..hahaahaha agak bersawang saya punye blog ni.. so now time tu cuci2 guna dinamo.. hurm cakap pasal bulan ramadhan harini dah masuk hari ke 7 kite menyambut bulan yang suci ni.. puasa tahun ni as usual as last year.. tetap kuat makan.. yang berbezaa nye saya agak banyak masa bersama org yang tersayang..awwcchh heeee..


selepas berabad lamanya x update kat dada blog ni..sebenarnye ada 1001 buah cerita yang nak dikongsi.. ok yang pertama pasal kerja.. yess i'm doing moreee busy after bergiat secara active dekat bangunan kwsp raja chulan kat tingkat sepuluh tapi bukan as a kwsp staff laa company tu nama nye UTS.. i'm doing insurance job.. at first saya memang takut nak kerja kat situ sebab everything looks very heavy to do..sampai lah first time masok call floor.. err ape benda tu.. saya culture shock when first time hear about the 'call floor' then saya belajar sikit2 after di letakkan di belakang seorang lelaki yang boleh tahan garang die..OMG matilah aku...!!! tu lah ayat yang saya guna kan bila duduk blakang mamat tu hahaha... tapi2 lama2 saya mula faham apa yang patut saya buat..


so now almost 9 month berkhidmat di UTS..hehe..macam2 pengalaman dapat,antaranya join dinner at UTS culture..at modestos..happening jugak lah..even i'm quite bored ecely but enjoy with all mine babies there..












kalau nak upload smue skali banyak la pulak.. hhuhu.. so just enjoy that one.. nanti kite jumpa lagi yea... :)





No comments:

Post a Comment