Thursday, November 11, 2010

12 november 2010 (2.38pm)

salam...semua nya berakhir pada tarikh ini... tak pernah ku anggap ini akan berakhir mcm ni... tidak pernah ku jangka ku sangka ini lah masa yang terakhir aku pegang tangan die... ouh mungkin suatu hari nnt akan ku genggam semula tetapi bukan seistimewa yang sekarang ini.. jauh dalam sudut hati terlalu berat untuk aku lepaskan genggaman ini... terfikir di dalam hati di mana silap aku ? di mana langkah yang tidak betul aku lakukan ? ouhh Tuhan terlalu berat rasanya dugaan yang Kau berikan kepada aku sejak akhir2 ini... aku telah sekuat hati menghalang hati ini kecewa mata ini menangis tetapi ape lah daya aku sebagai insan yang kerdil di dunia ini... aku pasrah dengan segala kehendak dan ketentuan yang kau inginkan... apalah daya yang aku ada di kala kata2 itu aku dengar dengan jelas sekali sesungguhnya aku teramatlah kecewa hancur musnah rasenye hati ini di kala kau lafazkan perkataan itu... biar seribu kali di caci rasenye perkataan tadi lebih menyakitkan bagi aku... argghhh pasrah memang mudah untuk ku katakan tetap apa daya aku sebagai manusia yang kersil untuk tidak ada rase sedikit kecil hati berduka kecewa menangis... semua itu aku rasakan....kenapa di saat2 ini kau lepaskan genggaman tangan aku ? kenapa ? bukankah sudah terlalu lama dan erat kite genggam bersama..sudah seribu satu macam masalah kite hadapi bersama-sama , sudah setinggi gunung aku pelihara rase sayang ini... tidak ke kau faham apa yang aku lalui ? tidak ke terdetik di hati kau yang aku telah berkorban pelbagai kehendak dan kemahuan yang kau nak selama ini...aku bertahan sehingga aku terlupa yang aku ini cuma perempuan yang lemah...aku kuatkan semangat aku... aku cekalkan fikiran aku ... aku larikan segalan lelah payah benci dendam aku terhadap kau... bukan mudah rasenye jika orang laen yang mengalami perasaan sepertimana aku lalui syg... urghh buat masa ini mungkin aku kuat untuk lalui tetapi macam mane esok lusa??? minggu depan tahun depan ??? mampu lagi ke aku ?? :( susah rasenya nak luahkan rase kecewa menangis dalam benak hati ini..hanya DIA yang satu yang mengetahui berapa banyak rajuk ku

1 comment: