Wednesday, October 27, 2010

bila cinta

ouh ecely tajuk entry xde kena mengena pun dengan apa yang nak dipaparkan hihi..cume buat masa ni tengah khusyuk melayan lagu bila cinta ni.. hihi..sgt touch.. oke kali ni nak share pasal hangout dengan girlfrens2..dah lame x cerita , sembang , bertengkar lidah , membahan si mak nenek tia ni kan ..after one year x ketemu sama dia , akhirnya jmp balek,,hhehehe bersama buah hati die .. puteri! nice to meet yuu honey..huu...oke this time saya berjalan2 di pavilion bersama2 mereka untuk hilang kan rase yang bosan dan lelah berkerja pada minggu tersebut..ishh skema la pulak.. hihi.. oke sesampainya kami di pavilion ouh yess..saya ade apointment untuk raut wajah sy yang makin lame makin x berseri ni.. hehe..oke buat treatment kat mayfair first.. then lepaking bersama fad tia putri dekat kfc..after penat makan2..sembang2..gelak2..kutok2 orang ish xde lahh...kami x kutok tapi terpandang yang x bekenan di hati ade lah luahkan tidak kepuasan hati tu hihi...after that saya bergeraklah ke entrance pavi..saje nak jalan2 :D oke ape yang kami lihat di luar..ramaiiiinnnyyyyeee manusia.. usihh macam2 jenis.. 1 MALAYSIA! hehe saya memang suka menyahut seruan kerajaan ni ;p oke after that start bermaen dengan slr 

dari kiri : puteri , fad , mee , eja , kawan eja (i x sure name die ;p)
okee ecely eja ni xde dalam majlis pon tapi tibe2 terjumpa dengan lagi sorang adeq saya yang sedang merayap2 disitu..heheheh wooo almost setahun x jmp dorg ni.. hihi bila jmp -__- saya memang paling pendek di situ (naseb je tu sebab saya x pakai high heels) hehehe... ouh bear di tangan tu ? name die shane . ecely die datang selepas kakak bucuk saya bagi pada fad sempena besday die aritu..shane macam jadi milik saya pulak hehehe

No comments:

Post a Comment