Monday, July 12, 2010

MONDAY... i hate u :(

monday... sory but in my soul yes i'm totally hate u... urmm... sory sory :( uoh? y did i hate u? i hate becos of u are the first day in a week , then u're the first day i hav 2 start my work back... omg i hate dis feeling, but i hav the feeling... err.. hari yang sgt mengntokkan :( hari yang semakkan jiwa dan rage dgn kerja2 yang banyak... urgh! bos u jgn bg keje langsung boleyh x? bagi gaji je tape la :) tadi mama col... den i said : "ma, saket perot lagi larh" my mom said : "makan la pil 2... pastu jgn minom ais... minom air teh O" err... i don like 2 take a medicine...seriously hate.the smell will make me get a fever, no n0 no.. i don want mama... soryy :( am i stubborn?? tak , tak, i'm not, i jus don like 2 eat ubat... yarkk...

evening is coming... 
nak BALEK ngntok laaa... :( nak tido puas2... 
pastu mimpi tgh shopping kat pavy ke mane2 la... hahaha... seronoknye... wink2 


No comments:

Post a Comment